Nieuwe leeshoek met boekaanwinsten in bibliotheek NLDA op de KMA

Door Janneke Scheepers op 2024-04-17T15:10:00+02:00 | 0 Reacties

Bibliotheek NLDA op de KMA in Breda heeft een fijne leeshoek gecreëerd, waar je de nieuwste boekaanwinsten kunt ontdekken. Je vindt de leeshoek op de begane grond. Loop bij binnenkomst van het Huis van Brecht rechtdoor de hal in en de eerste deur aan je rechterhand door.

De nieuwe boeken staan op de vensterbank en in de wandkast tegenover de zitbanken. Bij de leeshoek staat ook een kast met alle cadettenalmanakken van jaargang 1830 tot en met jaargang 2021. Maak je leesmoment compleet met de tijdschriften en kranten die in de leeshoek voor je klaarliggen.

Vind je volgende must-read

We nodigen je van harte uit om geregeld langs te komen in de bibliotheek en te zien welke nieuwe boeken er zijn bijgekomen. Een mooie gelegenheid om door de bibliotheekzalen te lopen en je te laten verrassen door de reikwijdte van de militair-wetenschappelijke collectie. De boeken zijn thematisch gerangschikt in de kasten.

Ook in onze vestiging op het KIM in Den Helder inspireren we je graag met een actuele presentatie van nieuwe aanwinsten. De boekencollectie is ondergebracht in twee zalen op de begane grond van gebouw Het Klooster. Je vindt er ongetwijfeld je volgende must-read.

Vind specifieke boeken

Wil je weten of je een specifiek boek kunt lenen bij bibliotheek NLDA ? Doorzoek onze collectie in de online zoekomgeving LibSearch. Je ziet snel of we een titel als printboek beschikbaar hebben. Met je NLDA-account heb je daarnaast toegang tot de digitale bibliotheek met honderdduizenden e-books en miljoenen online artikelen.

We hopen dat je geniet van onze nieuwe leeshoek en uitgebreide collectie. Tot ziens in de bibliotheek!

Voeg een reactie toe

0 Reacties.

Blijf op de hoogte

Ontvang een seintje bij nieuwe berichten.

Archief

This post is closed for further discussion.

title
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.